Pages

Here we go again

18 April 2012. Kita nak cerita pasal hari Rabu. Ada kokorikulum, datang awal. Tahu tak? Lepas habis koko kita orang iaitu Hani, Liyana, Arissa, Peah pergi Mc'Donald Setiawangsa. Kita orang pergi dengan Din, Hisyam, Acap, Fahmi and Anas. Ilham dengan Isma pergi awal. Dah sampai kat sana pun. Isma kata tak nak pergi tau. Tapi dia yang sampai dulu dengan Ilham.

Lepas ni tak nak pergi Mc'd lagi. Habis kan duit aku je. Balik tu Acap nak belanja naik Teksi. Kita orang ni macam buat rombongan weh. Ramai gila. Kita orang pergi perhentian teksi. Arissa tahan teksi. Acap tak bagi duit lagi. Kawan aku semua buat muka cuak. Aku cakap naik jelah, guna duit kita dulu nanti suruh dyeorang ganti.

Lepas aku masuk , Hani masuk. Lepas tu, Pak cik tu kata "Ramai ni sampai 5 orang. Mana boleh" K aku dah agak. Time tu rasa bengang and malu. Aku keluar je. Then aku cakap biar aku jalan kaki. So kawan aku 4 orang naik teksi. Hwehwee kita jalan kaki pergi sekolah dengan Ilham, Zakwan and Isma. Awak ada?

Kita jalan sebelah Ilham. Dia kelihatan sungguh gembira. Actually, aku memang nak buat dia happy pun. Sebab tu aku decide untuk jalan kaki. Dekat dengan Masjid Muadz dia asyik menyanyi je. Terutama lagu 'THE ONE THAT GOT AWAY' dia nyanyi tu macam nak perli aku je. Terasa lha jugaa

Sepanjang perjalanan, kita act macam kita ni budak kecik. Awh I was like a baby. Ilham ada cakap suara kita comel macam dak kecik. Then dia suka dengar kita gelak. But dia ada kata suara kita macam suara mak dia :3 Macam tu lha kot? Tak ingat sangat apa dia cakap.
Thank you for reading