Pages

OLD CRUSH

Saturday on 28 April time 5:47. Haha --'
Hari ni ada sekolah ganti. Aktiviti yang di jalan kan ialah Aungerah Cemerlang. Tahniah untuk korang yang terima hadiah. Aku ada kawad. Well jadi penyambut VIP. Kita nampak pelik dengan uniform PBSM.
Main story :

CRUSH

Dia merupakan old crush. Minat dia dari sekolah rendah masa darjah 4. Wow? Haha Tahu macam mana boleh minat dia? Masa darjah 4 selalu nampak dia berlatih Nasyid atas pentas. Dia solo k? Sebab suara dia sedap. Dia nampak smart btw dia pandai. Masa sekolah rendah lha.

2. Benda yang paling pelik. Aku tak tahu nama dia. Sampai sekarang. Aku tak pasti. Tahun ni dia senior aku kat sekolah menengah. Jauh beza kan umur? Dari dulu sampai sekarang muka dia bersih. As I know dia aktif dalam sukan. One more thing, rasa nya abang kita kawan dengan dia.

3. Hari ni dekat sekolah nampak dia rapat dengan sorang akak ni. Muda setahahun dari dia. Diorang amek gambar sama-sama. k jealous. Rasa macam nak ambil gambar dengan abang tu je. Pusing sekolah nampak dia duduk sebelah akak tu. Alaaa. Girlfriend dia ke? Pada pandangan diorang tak sesuai :3

4. Masa nak balik. Keluar sekolah nampak dia dengan akak yang sama cakap ftf. Pandang mata weh. Berani lha. Yang aku ni takda kerja lain stalk dia.

5. Kalau aku bagitahu dia yang aku pernah minat dia mcm mana lha kan? Haha. Kelakar.
Thank you for reading