Pages

Escape from School

Isnin, 24 October 2011. Hari peperiksaan bermula. Aku bangun lewat gilaaa. Sampai tertinggal bas :0
Mak aku call. Then dia yang hantar aku pergi sekolah. So agak lewat lah sampai sekolah. Muka masam je. Jalan pergi dekat barisan 1 Amanah. Duduk depan sekali. Ingat nya nak baca buku. Tapi bila aku pandang kiri dan kanan air mata aku tetiba mengalir. Orang lain semua tekun gila baca buku buat latihan semua bagai. Aku ni sedih. Aku pun nak berjaya.Tahu tak? Aku nak dapat straight A's! But semua tu musnahh :(
Liyana panggil aku but aku tak sanggup tengok kawankawan aku dengan muka sedih aku ni! Aku lari dari LamanBestari. First aku pergi tandas lama gilaa kat sana then menyendiri di bilik wudukk. Okay malas nak cerita panjang. Aku lari dari sekolah. Okay bye. . . .
Thank you for reading