Pages

I won't repeat it :'(

Today, 10 December 2011. Aku memang terasa gila :'( Sedih kot. Rasa malu, di perbodohkan atau pun di permain kan :(  *Now playing Cody Simpson's song. Ahhh! Aku teringat kat mamat tu :0 Muka dia dah lah putih, handsome and cute macam Cody Simpson. Ish, dah lah aku terminat dia. Lepas tu dia layan aku baik ja :) Tapi dia ada awek, kay? Hum dia comel macam Cina. Bila texting dengan dia sometimes rasa text dengan orang lain ja. Takut dia bagi kawan dia text dengan aku. Aku dah macam SS --' But aku tak amek serious pun dengan perasaan aku dekat dia. Hari ni last aku text dia sebab credit dah nak habis. Tetiba ada satu number ni call aku. Aku jawab. . Matimati aku fikir dia. Suara dia comel gila, buat aku cair :3 Bila aku hantar last text, dia bagi tau yang call aku tadi, bukan dia -,-' Malu kot. Dah sedih ni. Tak pelah. Jap lagi dia call lagi. Tapi suara garau sikit. Aku tak cam siapa. Dia kata A_ _ _ . Aku jawab macam tak nak cakap je, yelah dah malu. Lepas tu dia cakap dengan aku, macam main main ja. Fed up lah juga :'( Last aku cakap "Okay lah, Bye" terus end call. Akhir sekali, aku rasa nak nangis ni.

Thank you for reading