Pages

Cerita sedih

Baru 13 tahun aku hidup. Tapi hidup aku seolah seperti orang dewasa.
Selalu nya kalau aku ada masalah atau sedih aku tak boleh kalau tak senyum.
Lagilagi bila orang senyum kat aku. Kalau aku tak balas rasa macam bersalah sangat. Mungkin orang akan menilai aku ni orang yang tak ada masalah. Aku tau semua manusia ada masalah.
Aku tak pasti ini ujian ke?
Awal nya aku terima ujian Allah. Dari dalam kandungan. Kisah hidup aku sama seperti 'cerita sedih'. Aku memang manusia. Semua orang ada jalan cerita masingmasing. Bila hati aku tak mampu tahan rasa pedih air mata mesti mengalir. Sebuah hati mampu menampung pelbagai rasa kan? Bagi aku sekarang bukan nya masa yang tepat untuk aku Happy. Ada banyak lagi cerita sedih yang belum ada penghujung nya. Aku harap aku tak akan berhadapan dengan 'kebahagiaan'. Aku takut ia akan bertukar jadi sebalik nya. Perkara ni selalu aku alami.
Thank you for reading