Pages

Kokorikulum


Hey, assalamualaikum. . Hari Khamis bersamaan 5 April. Ada kokorikulum sukan dan permainan. Datang pagi-pagi macam biasa. Pakai baju rumah suka BETA. Bangga dengan rumah sukan sendiri lah, k? Teror tak teror belakang cerita. Ngehh
Baju uniform sekolah simpan dekat surau. Shhh, jangan bagi tau cikgu k? Nanti kena marah. Lagi-lagi dengan cikgu pagi. Duduk kantin beli DOUNAT sebagai sarapan. Main topic yang nak di cerita adalahh. . .

1 . Kawan aku tepuk tangan bila Ustazah Maria bagi tahu ' Bola Jaring akan jalan kan aktiviti di Laman Bestari' Tetiba ada budak kata 'menyakai' Then kawan aku tetiba marah-marah. K aku pelik time tu. Tanya dia kenapa? Dia jawab ada budak kata dia sakai tepuk tangan. HAHA Bodoh betul budak yang kata kawan aku sakai tu. Tak sedar diri ke yang kau tu pun SAKAI? Jangan buat lawak doh. Sakit perut aku -.-

2 . Lepas dah habis waktu KOKO Ustazah Atikah jalan depan aku, then tanya ' Nak ikut saya hantar anak saya tak?' Aku tersenyum. Nak ikut. Sebab bosan duduk sekolah berjam-jam. Aku ajak kawan sekali. 3 orang kawan aku ikut. Actually, rasa bersalah kat ustazah sebab. Ajak kawan ramai. Kereta cikgu tak lah besar sangat nak muat kan kita orang berempat. Apa yang best anak cikgu. Comel sangat. Pipi dia TEMBAB gila. Kalah aku :') 

3 . Sampai kat sekolah, terus pergi Surau untuk tukar baju. Kita orang tukar baju dekat bilik wuduk :3 K time ni yang tak dapat dilupakan. Nak menangis semua ada. Sedih gila aku. Aku harap abang tu akan lupa apa yang jadi dekat bilik wuduk tu. 

Thank you for reading