Pages

Exam Finished


8th March. 5 hari bulan hingga 8 Mac UJIAN.
Bahasa Melayu aku mesti teruk kan? Haha. Sebab aku tak sempat jawab soalan pemahaman ringkasan. Puncanya, aku telah menghabis kan masa yang panjang untuk menyiapkan Karangan Berpandu -.-
Cikgu : Okay, masa dah tamat. Tolong semak balik kertas soalan kamu semua.
Me : Oh myyyy! Aku tak siap lagi ni weh. GRR
English test banyak keluar perkataan POWER. Jarang aku dengar dan otak aku berpusing-pusing untuk mencari apa maksud perkataannya. Kalau dah banyak words yang jarang didengar, sah lah banyak soalan yang kita TEMBAK kan? xD
Agama rasa takut nak jawab walaupun dah buat revision. Tapi aku berani kan diri. Cehh? So far so good. Hoping for the best but expecting the worst  - One Direction's word 
Mathematics? O yeahh! Section B aku agak banyak salah. Sains, aku suka sangat. Section A keluar soalan Form 1. Aku tak ulangkaji langsung kot -.- Banyak juga lah yang tak dapat jawab dengan tepat. KH pun boleh tahan susah. Sejarah! ILOVEYOU. Aku dapat jawab dengan tenang dan aman. Haha. Jawapan bagi soalan sejarah tersedia di dalam otak aku. Aku tak tidur malam sebab nak study sejarah. Aku harap SEJARAH boleh dapat A+ Pleasee? Wait, aku cakap boleh jawab but ada orang kata sejarah susah. K aku dah takut. Takut keputusan aku tak macam yang aku harap kan. Hum </3
Thank you for reading