Pages

First week of School

Rabu, Khamis dan Jumaat. Hari pertama datang sekolah, serius aku tak suka and tak selesa. Tapi selesa kan jelah diri. Khamis datang sekolah okey sikit. Hari tu banyak berjalan ouh. Keluar sana-sini. Muak budak kelas 2 Cekal dgn 2 Dedikasi tengok muka aku. Haha
Aku jadi penolong ketua kelas 2 Bakit. Sebab tu sibuk --' Dah lah Kemahiran hidup-PK aku jadi Formen. Ahakk. Tak pelah kita tak kesah pun. Aku rajin buat kerja kan? *menyampah
Kelas 2B ada 33 orang pelajar. Kali ni laki ramai daripada perempuan. Eleh, lebih satu je pung. Perempuan 16 laki 17 orang. Laki bising ouh dalam kelas. Ada yang OVER macam tak matang jeh perangai. Guru kelas cikgu Syazana. Dia tak ajar kita orang kecuali pelajar perempuan ERT sajaa. Awal tahun ni rasa sunyi pulak. Tak meriah macam tahun lepas. Yelah, form 1 and form 2 belum rapat lagi. Tunggu tengah tahun nanti KECOH lah sekolah. Tahun ni aku akan tambah kerajinan, okey? Kerja sekolah semua mesti kena siap secepat yang mungkin. Biar aku jadi pelajar CONTOH ek? Haha menyampah? Sakai? Kesah pulak sayaa? :P
kSTOP bye

Thank you for reading