Pages

Mr MAF

Bismillahhirahmanirahim. .
Boy in the picture. Handsome kan? 
Sebab aku edit :P Haha 
Dia cute je, okey? Nama dia sedap Muhammad Amir Faiz, orang panggil dia Incan. Pertama kali nampak dia dalam hati kata cute lah dia ni. Ngee
Orang dia baik lah juga, suka dengar suara dia (matang), tinggi dan kurus. *Kurus sikit jea :P
15 December hingga 27 December je kita orang In a relationship :) Huh 18 belas hari je --' Putus mesti bersebab kan? Aku ni tak pandai setia, okey? Sebab aku tak kahwin lagi. Kalau aku dah kahwin, aku akan taat dan setia pada suami aku saja. Selama 18 hari tu rasa Happy je. Aku ni dah lah manja, dia pun suka. Menggedik dengan dia tiap-tiap hari. Aku rasa tiga kali dia ada bagi tahu aku yang aku ni Perempuan/girlfriend yang paling dia sayang daripada girlfriend dia yang sebelum ni. Sebagai perempuan aku memang dapat rasa dia sayang aku sangat. *perasan ke aku? Aku pulak mula rasa yang aku memang betul-betul sayang dia. Betul lah sayang dia kan, kalau tidak macam mana boleh couple? Aku rasa tak nak pisah dengan dia, macam  tak boleh gila lah. Huh bila dia tanya tetang hubungan ni. . Tiktuktap dah putus </3 Tapi dua-dua masih sayang satu sama lain ;) Sekarang ni masa untuk aku fokus pada pelajaran. Tolong doa kan aku tak sangkut kat mana-mana laki tau :D Jasa anda amat di hargai.


Thank you for reading